آمادگی داریم هرگونه تهدیدی را در آسمان کشور رصد کرده و پاسخ بدهیم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 110
نویسنده : علی

 

در راستای آموزش عملی محورشناسی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس)،تعدادی از دانشجویان دوره دهم حرفه ای این دانشگاه با فرمانده منطقه پدافندهوایی جنوب شرق کشور دیدارکردند.

امیرسرتیپ دوم محمدرضافرزان در این دیدار ضمن تبیین ماموریت های پدافند هوایی در منطقه جنوب شرق کشور گفت: این منطقه یکی از بزرگترین مناطق تحت رصد پدافندهوایی است.

وی در ادامه افزود: با جنگ افزارهای پدافندی برد بالا، متوسط و برد کم آمادگی داریم هرگونه تهدیدی را درآسمان کشور رصد کرده و پاسخ بدهیم.

در ادامه دانشجویان دافوس ارتش از قسمت های مختلف منطقه پدافند هوایی جنوب شرق و تجهیزات دفاعی این منطقه بازدید کردند.

همزمان با این بازدید، گروه دیگری از دانشجویان اعزامی به دوره آموزش محورشناسی با حضور در جزیره کیش و خارک از تاسیسات نفتی جزیره خارک و یکان های مستقر در این منطقه بازدید کردند.

همچنین گروه دیگری از دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور در ناو جمهوری اسلامی ایران "دماوند"، ضمن اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و  قرائت زیارت عاشورا؛ از بخش های مختلف این ناو و تجهیزات پیشرفته موشکی، راداری و الکترونیکی آن بازدید کردند.

گفتنی است، دانشجویان دوره های 26 و دهم حرفه ای دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران طی یک برنامه از پیش تعیین شده به منظور تسهیل آموزش های نظامی، دستیابی به اهداف آموزشی و نیز در جهت شناسایی نقاط مختلف کشور به دوره محور شناسی اعزام شدند.




:: برچسب‌ها: دافوس،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: